November 29th, 2012, 8:34 pm

average rating
5.00

comment?

189-See? Bernard's kinda cool. See?

  • « first
  • prev
  • next
  • last »
  • « first
  • prev
  • next
  • last »

[R]

daviddoesntgetit November 29th, 2012, 8:37 pm

We've got this one cousin who was born in Belgium and he's kind've a huge fucking pain.

Everything out of his goddamn mouth is, "That's not French enough. Do it like how they do it in France."

I get it, we're pigs. Fucking Christ.

[R]

Advertisement December 15th, 2017, 8:04 am


[R]

Not French enough?

Widget30 November 30th, 2012, 11:33 am

Is he asking you to paint him like one of your French girls? He sounds like a tool

[R]

roxjey December 1st, 2012, 7:28 am

you guys give me diabetes
SO SWEET!

also i love dog david jaja XD

[R]

daviddoesntgetit December 1st, 2012, 4:36 pm

@Widget30: Hahaha, that's so gross.

We were helping him set the table and he kept complaining we weren't doing it like the French restaurants were and that he was teaching us a valuable life skill. Seriously, he can go fuck himself.

But yeah, he is a complete tool. Haha.

[R]

<3 SO MUCH FEELS!!! <3

Mavi (Guest) December 3rd, 2012, 2:45 pm

You and your brother are so CUTE!!! TwT Sorry, but it's TRUE, LOL! >w<; Reading this comic makes me feel happy and sad for some reason (???) but mostly happy though! ^w^ IT MAKES ME FEEL ALL WARM AND FUZZY!!! So many fuzzies, lol!!! =>w<= When I'm FINALLY independent, I don't plan to act like my mom and her siblings! NEVER EVER! X___x; When my brothers and I are older, I hope we get along better like you and Bernard! >w< And also your French uncle sounds like a total DOUCHE. XD

[R]

daviddoesntgetit December 4th, 2012, 10:19 pm

@Mavi: Haha, cute, huh? Glad to see you enjoyed it anyways, haha.

Yeah, good luck with your endeavors! And I hope you get along well with your brother too! But it's ok if you don't, that's just how siblings are, haha. Connor and Bernard still fight.

Haha, he's our cousin but yes, he's a total douche. I want to punch him in the face all the time.